gps cell phone tracker spy phone remove phone tracker for x2 01 cell phone video surveillance here iphone 5s ios 7 spyware tracking messages through imei iphone 6s sms spy ios 5 sms spy yahoo answers text spy iphone 4 iphone 5 text message tracker cell spy phone reviews can an iphone 5 get spyware most economical cell phone spy software spy cell phone tracking free
Triumph TR 4 - 1964

W 2000 roku postanowiłem wspólnie z synem odrestaurować stary samochód.

Pierwotnie wybór padł na Skodę Octawię z 1963 roku, taką właśnie odbudowałem z moim Ojcem w 1972 roku /to był mój pierwszy samochód/.

Pomysł odbudowy był dobry ale nie ten model – krytykowali znajomi: „robota ta sama co przy klasycznym aucie ale zupełnie inne efekty”.

15 letni wówczas syn Kamil dokonał wyboru – spodobał mu się TRIUMPH TR4.

W niedługim czasie, od pomysłu zaczęła się realizacja. Po kilku dniach serwowania po Internecie znalazł na jakieś stronie taki właśnie samochód do remontu. Wynotowany nr telefonu przekazałem mojemu znajomemu, który mieszkał w Niemczech w tej samej miejscowości gdzie znajdował się pojazd.

Pewnego wieczoru zadzwonił telefon. Rozmówcą okazał się Niemiec – właściciel wspomnianego TRIUMPH'a. Potwierdził, że to co napisane w ofercie jest prawdą – samochód jest kompletny tylko rozebrany na części, ponieważ rozpoczął remont tego auta. Cena za samochód oraz części nowe zakupione do remontu takie jak: progi, ściana przednia, przewody hamulcowe oraz wydech wynosi 2000 DM. Było to nieprawdopodobnie mało.

Wspomniany kolega mieszkający w Niemczech w miejscowości Bayreuth pojechał pod wskazany adres oglądnąć ten samochód i zrobić kilka zdjęc.

Po kilku dniach dostałem zdjęcia oraz informację, iż zostawił 200 DM jako zaliczkę ponieważ ten samochód jest tak ładny, że ja muszę go kupić.

Na podstawie tych zdjęć oraz kserokopii BREFU zleciłem wykonanie opinii dot. ustalenia kwalifikacji marki i typu pojazdu dla potrzeb Urzędu Celnego oraz Konserwatora Zabytków w celu uzyskania zgody na przywóz tego pojazdu do kraju.

Samochód przywiozłem 06.11.2000 roku. Rozpocząłem remont wspólnie z przyjacielem, natomiast syn tylko obserwował nasze poczynania.

Odbudowa trwała 2 lata.

Pierwszą imprezą, w której wzięliśmy udział był RAJD WISŁY w 2003 roku.

Równolegle obok rajdu współczesnych samochodów sportowych odbywał się rajd samochodów zabytkowych.

Nasz odrestaurowany zabytek wzbudzał ogólny podziw. Znalazło się wówczas kilku chętnych chcących go nabyć, jednakże dla mnie był on bezcenny i jest bezcenny po dzień dzisiejszy.

© 2011 Starealejare.com / Jan Wieczorek