gps cell phone tracker spy phone remove phone tracker for x2 01 cell phone video surveillance here iphone 5s ios 7 spyware tracking messages through imei iphone 6s sms spy ios 5 sms spy yahoo answers text spy iphone 4 iphone 5 text message tracker cell spy phone reviews can an iphone 5 get spyware most economical cell phone spy software spy cell phone tracking free
Fiat 126p - Sam OLO - 2000

 

Dorastający Kamil jak każdy młody chłopak bardzo pragnął mieć motocykl. W trosce o zdrowie syna robiłem usilne starania aby te zapędy i pomysły odwlec maksymalnie długo jak tylko się da.

Będąc na gliwickiej giełdzie samochodowej wiosną 2000 roku natknęliśmy się na nadwozia typu kabriolet wykonane z włókna szklanego przez firmę Promech z Gliwic.

Nadwozie to było przystosowane do montażu elementów podwozia jak i całego zespołu napędowego z PF 126P.

Dzięki tak lekkiemu nadwoziu można było zmontować samochodzik ważący niespełna 520kg i to właśnie był największy mój argument w pertraktacjach z synem. Mając 16 lat będzie mógł zrobić prawo jazdy B1 i będzie mógł poruszać się tym pojazdem po drogach publicznych.

Po kilkukrotnych negocjacjach Kamila z firmą Promech w Gliwicach dokonaliśmy zakupu wspomnianego nadwozia. Następnie zakupiliśmy u Pana Hucia w Boruszowicach /POMOC DROGOWA/ rozbitego PF 126P, który miał być dawcą podzespołów i silnika do wspomnianego projektu.

Prace rozpoczęły się od rozebrania rozbitego kmpl. Malucha. Po dwóch dniach pracy, Kamila opuściły chęci do dalszej pracy a na jego rękach były rany cięte i szarpane. Nieocenione okazały się zarówno wówczas jak i teraz ręce Wujka Fony.

Odzyskane z rozbitego malucha części i podzespoły zostały zregenerowane a te uszkodzone wymienione na nowe i zamontowane w powstającym kabriolecie.

Po zmontowaniu i uruchomieniu tego pojazdu rozpoczęła się procedura rejestracji. Zajmował się tym wówczas Ośrodek Badawczo Rozwojowy przy FSM w Bielsku Białej.

Równocześnie z pracami montażowymi i dopuszczeniem do ruchu tego pojazdu Kamil już uczęszczał na kurs prawa jazdy.

Po uzyskaniu certyfikatu dopuszczającego nasz pojazd do ruchu zmuszeni byliśmy przystosować go do nauki jazdy /dodatkowe pedały, drugie lusterka, tabliczki „L”, itd./ aby kontynuować kurs prawa jazdy i właśnie na tym samochodzie zdać egzamin ponieważ Ośrodki Szkolenia Kierowców nie posiadają takich „wynalazków”.

Samochód został dopuszczony do ruchu 24.07.2000 roku i nadano mu numer rej. STA A919.

Kamil uzyskał prawo jazdy B1 w dniu 23.10.2000 roku po pomyślnie zdanym egzaminie w pierwszym terminie.

Samochód sprawiał wiele radości szczególnie w upalne dni, jednak po upływie niespełna 2-ch lat Kamil postanowił zabawkę tą sprzedać. Na nabywcy nie trzeba było długo czekać, z Włocławka przyjechał „DZIADEK” z wnukiem, dobili z Kamilem targu, załadowali na lawetę i pojechali.

© 2011 Starealejare.com / Jan Wieczorek